Kontakt

Frågor eller bokning: 010-641 05 60

Teknisk support: 010-641 44 95

Vanliga frågor och svar

 

I vårt galleri har vi ett par bilder på våra fotobås. Vid specifika önskemål om bilder, mått och dylikt; maila hej@memorybooth.se

Våra priser och olika paket finns under "Boka" och "Priser". Vid önskemål om långtidshyra eller skräddarsydd upplevelse – maila oss på hej@memorybooth.se

Tryck av logotyp på fotoremsor och på båsets display ingår i Memorybooth Standard, Premium och Max. Vi erbjuder ett par kostnadsfria designmallar. Vi kan även hjälpa till med att ta fram en helt ny logotyp mot en kostnad.

Vi köper in rekvisita löpande och dessa kan variera. Lösmustasch, stora läppar, glasögon och hattar brukar nästan alltid finnas med.

Vi skickar en länk med alla bilder som tagits under eventet inom 2 veckor efter eventet – men oftast mycket tidigare.

I Memorybooth Premium och Max ingår videoinspelning. På fotobåsets skärm klickar du på "Film" och sen börjar båset spela in efter 3 sekunder. Dansa, håll tal, gör miner – använd fantasin! 🙂

Vi rekommenderar en maxlängd på 20 sekunder – men det är helt upp till kunden.

Vi är baserade i Stockholm men tar emot bokningar utanför Stockholm hela tiden. Enda skillnaden är att transportkostnaden blir något högre.

Om du har bokat en backdrop/bakgrundsvägg så sätter vi upp den i samband med monteringen av båset. Du behöver bara visa vart sakerna ska stå.

Nej, man kan skriva olika mailadresser efter varje foto. Efter varje fotografering så får man möjligheten att skriva in en mailadress. Bilden skickas då till angiven mailadress på en gång.

Allt går! Vi tycker det är kul med nya idéer och är öppna för vad som helst 🙂

Vid försenad betalning tillkommer dröjsmålsränta enligt lagen om dröjsmålsränta. Vid påminnelse om utestående betalning tillkommer en påminnelseavgift om 60 kr. Vi skickar två påminnelser om 60 kr vardera. Vid utebliven betalning av betalningspåminnelse förbehåller vi rätten att vidta inkassoåtgärder.

Vi har 10 dagars betalningsvillkor på våra fakturor. Detta pga att vi behöver en garanti för att undvika sena avbokningar. Om bokningen sker tidigare än 10 dagar innan eventet så förfaller fakturan innan eventdatumet.